Napęd nastawczy klapy regulacji temperatury lewy V158 - 1809

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • giasek
    Classic
    • 2010
    • 17

    Napęd nastawczy klapy regulacji temperatury lewy V158 - 1809

    elpolacco, a gdzie to bywałeś?
  • kris26
    Classic
    • 2009
    • 18

    #2
    Napęd nastawczy klapy regulacji temperatury lewy V158 - 1809

    Witam,
    jak w temacie taki błąd wyskoczył gdy podpiąłem auto pod kompa.
    Problem dotyczy ogrzewania w Octavi II, klimatronik dwustrefowy, strona pasażera grzeje super a od strony kierowcy zimnica....
    Zdaje się ze problem tkwi w silniczku nastawczym który jest po stronie kierowcy.
    Czy ktoś już przerabiał taki problem, jak się do tego zabrać, dużo dłubania, może jakiś schemat.....
    z góry dziękuję za jakieś info.

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Leniuszek LINK
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • kris26
        Classic
        • 2009
        • 18

        #4
        szukałem, szukałem, ale jakoś widać za słabo.....
        dzięki

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          kris26, pewnie za dużo wpisałeś w szukajkę. Trzeba było walnąć tylko "V158".
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • kris26
            Classic
            • 2009
            • 18

            #6
            tak właśnie było.....

            [ Dodano: Pon 12 Gru, 11 22:50 ]
            ... a może jeszcze kolega mi podpowie jak zdemontować osłony (plastiki) właśnie od strony kierowcy aby zrobić sobie dostęp do uszkodzonego silniczka v158.
            Tez będę musiał rozbierać mieszek od biegów, popielniczkę itd ?
            Naprawdę szukałem w "szukajce" i nic ciekawego nie znalazłem,
            z góry dziękuje

            [ Dodano: Wto 13 Gru, 11 15:17 ]
            ...cały czas podtrzymuję moją prośbę o jakiś schemat czy instrukcję demontażu tunelu środkowego, muszę się dostać do silniczka nastawczego v158 który jest po stronie kierowcy.

            [ Dodano: Pon 19 Gru, 11 19:38 ]
            prace wykonane wg waszych przykazań
            niestety silniczek trzeba naprawdę wyłamać z jednego uchwytu...
            koszt nowego silniczka nastawczego v158 w Olsztyńskim serwisie ponad 500 zł :shock:
            zregenerowałem stary może trochę pośmiga
            dzięki

            Komentarz

            Pracuję...